320

320

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۳/۰۸
    ۴۸
  • ۹۴/۱۱/۱۶
    ۴۶
  • ۹۴/۱۱/۱۱
    ۴۵
  • ۹۴/۱۱/۱۰
    ۴۴
  • ۹۴/۱۰/۳۰
    ۴۳
  • ۹۴/۱۰/۳۰
    ۴۲
  • ۹۴/۱۰/۲۳
    ۴۱
  • ۹۴/۱۰/۲۱
    ۴۰
  • ۹۴/۱۰/۱۹
    ۳۹
  • ۹۴/۱۰/۱۵
    ۳۸

۴۶

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ

اگر جرات کنم و یا از پس خانواده ام بربیایم تصمیم دارم برگه انصراف تحصیلی را پر کنم. یا یک کاری کنم که اخراج شوم. چاره ی کار من در درس خواندن نیست. همانطور که چاره کار خیلی های دیگر نیست. بیایید به ذاتمان احترام بگذاریم. من قصد ندارم خودم را تغییر دهم. خوشبختانه یک زنم. راه های زیاد دیگری جز مدرک تحصیلی برای مقبولیت در جامعه دارم. و اصلا اگر من را بشناسید میگویم گور بابای مقبولیت. چه کسی میخواهد من را قبول کند؟ درس را که ول کنم میروم ولنگار میشوم. بعد زود ازدواج میکنم تا از خانواده ام جدا شوم. بله فکر میکنید آدم ازدواج میکند که بعدش چه اتفاقی بیفتد؟ حتی یک زن ولنگار هم میتواند یک همسر خوب برای شوهرش باشد. ما که تصمیم نداریم زندگی را برای خودمان زهرمار کنیم. بعد از آن هم میروم هر کاری که دلم بخواهد را امتحان میکنم. هر کاری. انتخابش دیگر با خودم است. اینطوری زندگی میکنیم. بر مبنای هیچ چیز، هیچ کجا، هیچ کس.

  • ۹۴/۱۱/۱۶
  • شیما

نظرات  (۲)

آدمی با شناخت سطحی ازت،احتمالا به خاطر عشق ت به کوانتوم که از دست میره دلش بسوزه!!!
اصلا و ابدا نمیخوام از در نصیحت و این مزخرفات وارد بشم چون واقعا درس خوندن چاره ی کار ما نیست. هیچ دلیلی هم نداره که کسی اگه درس رو ول کنه ولنگار میشه, چون فک می کنم اتفاقا شانس موفقیتش بیشتر میشه. این وسط خانواده مقصره, خانواده هایی که میخوان پسر یا دخترشونو به کسی تبدیل کنن که خودشون نتونستن بشن. خودمون مقصر تریم چون شهامت و شعور نداریم یا دائم خفه ش می کنیم. وقتی حتماً به آینده و نتیجه ای که از دانشگاه بدست میاد هیچ امیدی ندارم و جنبه های جذاب زندگی رو بیرون از دانشگاه میبینم, یعنی نه به مقصد علاقه دارم نه به مسیر, ولی هنوز دارم میرم. حس می کنم دانشگاه واسه ی من شده یه کالای لوکس, تشریفاتی, مستحب. شده عین سس اعلا درحالیکه گوشت ندارم بخورم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی