320

320

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۳/۰۸
    ۴۸
  • ۹۴/۱۱/۱۶
    ۴۶
  • ۹۴/۱۱/۱۱
    ۴۵
  • ۹۴/۱۱/۱۰
    ۴۴
  • ۹۴/۱۰/۳۰
    ۴۳
  • ۹۴/۱۰/۳۰
    ۴۲
  • ۹۴/۱۰/۲۳
    ۴۱
  • ۹۴/۱۰/۲۱
    ۴۰
  • ۹۴/۱۰/۱۹
    ۳۹
  • ۹۴/۱۰/۱۵
    ۳۸

1

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

سه شنبه هفته پیش چمدانم را بستم. چند دست بلیز و شلوار. یک چادر نماز برای اینکه شبها لخت نخوابم. دو تا حوله. چیز دیگری نگذاشتم. مادرم بعدا یک جفت قاشق و چنگال و کارد و از اینجور چیزها بهش اضافه کرد. بعلاوه یک جعبه شکلات که پدرم آن را برای عیادت بیمار برد. فکر میکردم جمعه راهی شوم که نشد. از دوستم پرسیدم برای خوابگاه چه چیزهایی لازم است. بجای جوابم یک عکس توی تلگرام برایم فرستاد که سه تا چمدان لباس و خرت و پرت بود و یک کوله و دو تا پلاستیک. یک دست مانتو هم روی همه شان. خوب من هرچقدر فکر کردم نفهمیدم توی چمدان ها چه چیزهایی میتوانست وجود داشته باشد. میبینید آدم ها چقدر با هم متفاوت اند؟ من فکر کردم همان یک چمدان برایم کافی است. کم و کسری هایش را بعدا اضافه میکنم.

راستی دیشب یک لومیای نارنجی خریدم. ارزان است. گوشی های مایکروسافت همه شان ارزان اند. من تازه فهمیدم ویندوزفون تا چه اندازه از اندروید جلوتر است. بنظر من و بنظر آقای کت و شلواری توی مغازه ویندوزفون یک حرکت فرهنگی است. باید به شعور آدم برسد! من واقعا خوشحالم که شعورم و پولم دقیقا روی یک خط جلو میروند! البته اینها همه فقط در حد یک شوخی است.

  • ۹۴/۰۶/۳۰
  • شیما

نظرات  (۱)

  • لاست استریت
  • مبارکه :) فکرکنم لومیای نارنجی همونی هست که یکی از دوستام خریده و ازش راضیه و می گفت فلان بازی و فلان نرم افزار -که هیچ ایده ای ندارم چی بودن- رو خیلی راحت اجرا می کنه
    من از اون کاشی های صفحه ی اولش خوشم میاد که رنگش عوض میشه.
    پاسخ:
    البته لومیا هزار مدل داره.. راضی کننده نیست قسمت نرم افزاریش اتفاقا. چون اکثر برنامه های وین فون نسخه بتا هستن و سرعت مناسبی ندارن. ولی خوب اشکال از خودش نیست، از اینه که طرفدار کم داره!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی