320

320

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۳/۰۸
    ۴۸
  • ۹۴/۱۱/۱۶
    ۴۶
  • ۹۴/۱۱/۱۱
    ۴۵
  • ۹۴/۱۱/۱۰
    ۴۴
  • ۹۴/۱۰/۳۰
    ۴۳
  • ۹۴/۱۰/۳۰
    ۴۲
  • ۹۴/۱۰/۲۳
    ۴۱
  • ۹۴/۱۰/۲۱
    ۴۰
  • ۹۴/۱۰/۱۹
    ۳۹
  • ۹۴/۱۰/۱۵
    ۳۸

۳۸

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۱۳ ب.ظ

صوفی میگوید من نهیل ام. میگویم تا بحال به نهیل بودن فکر نکرده ام. میگوید ولی هستم و این حقیقت دارد. از نظر صوفی خیلی چیزها حقیقت دارند در حالی که وجود ندارند. نهیل باشم یا یک چیز دیگر. برای من هیچ اهمیتی ندارد. ولی نظر من را بخواهید میگویم تنها چیزی که اهمیت دارد خالی بودن ذهن است. منظورم خالی بودن از هر چیزی است. مثلا همین نهیلیسم. یا فمینیسم. یا سکولاریسم. از این دست کلمات خوش آوایی که صوفی جان بهشان علاقه دارد و مدام بهشان فکر میکند. بنظرم صوفی یک بدبخت واقعی است. او به اندازه تمام تان فکر برای کردن دارد. و اصلا افکار - از هر نوع - تنها موجودات فریبنده ای هستند که فقط خوشی را از شما میگیرند. باور کنید. راست میگویم. و اصلا هیچ طبقه بندی خاصی برای شان - همان افکار - وجود ندارد. همه شان از دم برای پویایی ضرر دارند. این پویایی کلمه بدرد بخوری است که همین الان به ذهنم رسید.

بعدا درباره اش بیشتر مینویسم. - الان حال ندارم. -

  • ۹۴/۱۰/۱۵
  • شیما

نظرات  (۵)

  • کدخدا (م.م.ز)
  • واقعا حرفه حقو زدی
    پاسخ:
    واقعا؟!
  • جی کوییک
  • چون درست فکر میکنم!چون منطق ذهن و زندگی صوفی رو میدونم و حس میکنم!همونقد من بهش میگم زندگی که تو میگی انحطاط و بدبختی!
    پاسخ:
    نه نمیدونی! به همین صراحت!
    فک کنم فهمیدم منظورت چیه.. کاری به چیزی که نمیدونم نداشته باشم، چیزی رو که میدونم بذارمش به حال خودش..

    عین اون لحظه های باحال بین خواب و بیداری.. منتها این یکی یه قسمت خیلی کوچیک اون چیزیه که تو گفتی. اونی که تو گفتی تجربه ش کار هرکسی نیس شیما، ولی این یکی آسون تره. فقط فک نکردنو داره تو خودش. عین اون جمله شریعتی که میگفت واسه خوشبختی به هیچی نیاز نیس جز نفهمیدن!
    پاسخ:
    پای شریعتی رو نکش وسط
  • جی کوییک
  • اه!صوفی شور بی مزگی و بچه بازیو درآورده!+بیشتر از من فکر نداره!++آفرین حرف گوش کن!
    پاسخ:

    نه اون چیزی که تو ذهنته اصلا برداشت درست و کاملی نیست. من فقط یه وجه از صوفی رو اینجا نوشتم. چیزای دیگه ای هم هست..

    + چرا همچین فکری میکنی؟!

    ایسم.. ایسم.. ایسم.. 
    یادمه هم اتاقیم میگفت من کمونیستم. از خود مارکس و لنین و ممد نوبری هم بیشتر واسمون سخنرانی میکرد. من از حرفاش سر در نمیاوردم، دلمم نمیخواس یه بدبختی مثه اون باشم که اصن نمیتونست پیرو نباشه. چرا حتما باید پیرو یه چیزی باشیم؟! حتی ادای کمونیست و فمینیست و نهیلیست و اینا رو هم بلد نیستن درست حسابی در بیارن. اصن بنظرم نهیل واقعی، خود نهیلیسم رو هم پوچ میدونه. فقط یه ایسم هستش که حقه: فابیسم، حساسیت به باقالی.
    یاد یه تیکه ترانه شاهین افتادم.. میگفت
    خسته از تز و منبر و دگماتیسم و
    دادا تو کار ما یکی دیگه تئوری نیس و
    سوژه خنده ن جماعت موج سوار و
    اینجور خر میکنیم گله ی گله ها رو!
    پاسخ:

    مسئله اصلا کلمات ایسم دار نبود. مسئله هر کلمه ایه که فکرشو بکنی. منظورم مفهومه.

    نفسش حقه یارو!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی