320

320

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۳/۰۸
    ۴۸
  • ۹۴/۱۱/۱۶
    ۴۶
  • ۹۴/۱۱/۱۱
    ۴۵
  • ۹۴/۱۱/۱۰
    ۴۴
  • ۹۴/۱۰/۳۰
    ۴۳
  • ۹۴/۱۰/۳۰
    ۴۲
  • ۹۴/۱۰/۲۳
    ۴۱
  • ۹۴/۱۰/۲۱
    ۴۰
  • ۹۴/۱۰/۱۹
    ۳۹
  • ۹۴/۱۰/۱۵
    ۳۸

۴۱

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۵۱ ق.ظ

دو تا آدم مدّعی هیچوقت نمیتونن با هم روابط دوستانه خوبی داشته باشن. حتما باید یکی احمق باشه. آره. این اتفاقیه که زیاد میفته.

شب بخیر./

  • ۹۴/۱۰/۲۳
  • شیما

نظرات  (۴)

همه ش همین بود در واقع :دی ادامه نداره.  یعنی اگه هر وقت هرکاری که من می گم رو انجام بدی اونوقت تا ابد دوست می مونیم. در واقع خواستم اشاره ای داشته باشم به متن پستت. یعنی یکی باید احمق باشه تا دوستی ادامه پیدا کنه
پاسخ:
مشکل من اینه که همه حرفای شاخ دارمو قبلا یکی دیگه گفته! وگرنه دیگه مشکلی ندارم!
شعر شل سیلوراستاینه دیگه. می گه یه روشی هست برای اینکه تا همیشه دوست بمونیم، هیچ سختی ای هم نداره. من می گم تو چیکار انجام بدی. تو هم همونو انجام می دی.
پاسخ:

خدا شاهده من خیلی به صوفی گفتم آقا این همینجا تموم میشه! گفت نه تو باید بپرسی چیکار کنی :))

مطالعاتم پایینه متاسفانه متوجه اشعار معروف نمیشم!

I know a way to stay friends forever
there is really nothing to it
I tell you what to do
and you do it
پاسخ:
عه ینی جواب میده؟ حالا فور اورش خیلیم مهم نیستا! بگو بگو! فقط از اینجا به بعدشو دیگه فارسی بگو! من سختمه :))
خیلی از همین مدعی ها احمقن شیما.. ولی آره، اونایی که مدعی نیستن رو میشه تحملشون کرد حتی اگه احمق باشن
پاسخ:
بحث تحمل کردن نیست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی