320

320

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۳/۰۸
    ۴۸
  • ۹۴/۱۱/۱۶
    ۴۶
  • ۹۴/۱۱/۱۱
    ۴۵
  • ۹۴/۱۱/۱۰
    ۴۴
  • ۹۴/۱۰/۳۰
    ۴۳
  • ۹۴/۱۰/۳۰
    ۴۲
  • ۹۴/۱۰/۲۳
    ۴۱
  • ۹۴/۱۰/۲۱
    ۴۰
  • ۹۴/۱۰/۱۹
    ۳۹
  • ۹۴/۱۰/۱۵
    ۳۸

۴۰

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۱۲ ق.ظ

اگر اشتباه نکنم پارسال همین وقت ها بود که جریان اسیدپاشی در اصفهان تبدیل به چیزی شبیه به یک هیجان عمومی بین مردم شده بود. بنظرم اسیدپاشی هر چقدر هم که موضوع دلخراشی بود ولی خیلی ها باهاش حال کردند. یکی اش دخترهای مدرسه ما که هر کدامشان احساس میکردند هدف خوبی برای یک اسیدپاش هستند ولی آنقدرها هم بدشانس نیستند که یک انتخاب از صدهزار انتخاب ممکن باشند. پس از آنجایی که به اندازه کافی نمیترسیدند حسابی با قضیه اسیدپاشی کیف کردند. حالا چه شد که من یکهو یاد ماجرای اسیدپاشی افتادم؟ هیچ چیز. همینطور دمرو روی تختم دراز کشیده بودم و فکر میکردم یک ترم از دانشگاه گذشت. وای خدای من چقدر زود. یا وای خدای من چقدر بد. اصلا توی کار آنالیز این سه ماه نیستم نیستم و اصلا هم از این کارها خوشم نمی آید. - یعنی دیگر خوشم نمی آید. - اینکه من اولین روزهای دانشگاه را با بی انگیزگی و بی علاقگی شروع کردم و از یک جایی به بعد دیگر کلا دور دانشکده را خط کشیدم و سر تقریبا هیچ کلاسی نرفتم. - از میانترم به بعد. اوف خدای من عجب فلان فلانی. - راستش اصلا هم پشیمان نیستم. اصولا آدم زمانی پشیمان میشود که نتواند با وجه غم انگیز یک مسئله کنار بیاید. و از آنجایی که من اصلا وجه غم انگیزی در مسئله پیدا نکردم، پشیمان هم نیستم. چیزهایی که درباره خالی بودن ذهن گفتم واقعا چیزی نبود که شخصا به آن پیبرده باشم. وقتی یک چیزی مدت زیادی به آدم غالب بشود و ما آن را بپذیریم میشود شعار. و از آنجایی که من مدت هاست هر چقدر تلاش میکنم نمیتوانم به چیز بخصوصی فکر کنم یا برای مدت کمی یک فکر را توی ذهنم نگه دارم پس میتوانم بگویم این انتخاب من بود که اینطور باشم. - اینطوری اقلا میشود احساس شکست کمتری کرد. - بعد همینطور که دمرو خوابیده بودم و در ذهنم عقب میرفتم یادم آمد پارسال این وقت ها ماجرای اسیدپاشی بدجوری داغ بود. حالا فهمیدید چه شد؟!



بعد از تحریر: بنظر شما این آهنگ شادیه؟ بنظر من نیست واقعا.

http://s3.picofile.com/file/8232743484/Bon_Bon_English_Version_WWW_FazMide8_COM_15a0c8c9.mp3.html


  • ۹۴/۱۰/۲۱
  • شیما

نظرات  (۵)

این آهنگه خیلی خوبه چون یکسال پیش که می رفتم پیش عموهام باشگاه سوارکاریشون توی ناکجا آباد و لش می کردم کف اتاق، ماهواره همیشه روی این شبکه آهنگا روشن بود و اینو می ذاشت و یه آهنگ از جنیفر که با یه زن دیگه بود و یدونه از نیکی میناژ که وجه مشترک همه ی این سه تا باسن بود. حالا درسته انقد شنیدم اینا رو دیگه می خوام رو باسن ملت بالا بیارم ولی خب یادآور خاطرات باحالیه

آها چیزم بود... این آهنگ دن بالان. همه ش می گه چیکی بوم. با wrecking ball  اون دختر اسکله. خلاصه تهاجم فرهنگی ای بود واس خودش
پاسخ:

از این به بعد چیزی نگم دیگه فقط آهنگای نوستالژیک آپلود کنم. دوست داری انگار!

  • جی کوییک
  • اونجا که دیدگاهی که فکر میکردی بچه هاتون نسبت به اسیدپاشی داشتنو گفتی!
    پاسخ:
    آهان اون دیدگاه نبود عکس العمل بود! چیزیه که میشه با چشم دید!
  • جی کوییک
  • غرب، پیت بول را به جهانیان عرضه داشت تا پاسخی باشد بر سرخوشی بیش حد و مرز شهرام شب پره!
    این آهنگ م جواب این آهنگه لابد که میگه"دلکم، دلبرکم، دلبر با نمک م، چی آوردی سرکم و شکستی بال و پرکم...یارم ای یار یار!!!"ازینا!
    این مزخرفات م ولش کن شیما!واقعا فکر مردم اونجوری نیس که ما می انگاریم!
    پاسخ:

    این کامنتت باعث شد من یه بار دیگه پست رو بخونم ببینم من کجاش مزخرفاتی درباره فکر مردم نوشتم! ولی نفهمیدم متاسغانه :|

    پیت بوله؟
    خداوکیلی شاده. بخصوص اونجاش که میگه باب باره رِی گوم گوم!
    پاسخ:
    آره.. اون گوم گوم نیست بون بونه!
    اینکه وقتی یه چیزی واسه ی یه مدت زیادی بهمون غالب بشه و ما قبولش کنیم، میشه شعار، این فک کنم درسته واقعا. ینی وقتی نشستم فک کردم دیدم درست میگی شیما، خیلی چیزا خیلی وقته بهمون غالب شدن. اونایی که داریمشون و قبولشون کردیم شدن شعار، اونایی که داریمشون ولی نمیخوایم قبولشون کنیم میشن دشمن، اونایی هم که نداریم لابد میشن آرمان و این چیزمیزا. ینی با یه چیزی که میتونس دشمنت باشه کنار اومدی، واسه همین اون شد شعارت.. منتها خیلی گنده ش کردما..
    میدونی چیه؟ فک کنم فقط روی فکرای مهم - اونایی که واسه خودت مهمن نه واسه بقیه - تمرکز میکنی و ولشون نمیکنی. هر فکری ارزش گیر دادن نداره. واسه همین یهو از شعار پریدی به اسید! 
    پاسخ:
    استعداد زیادت رو در کش دادن تحسین میکنم صاد!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی